Met narrowcasting kun je inhoud verspreiden over een netwerk van aangesloten digitale schermen. De inhoud is visueel en wordt alleen aan een selecte groep mensen getoond. De inhoud is op maat gemaakt voor specifieke groep mensen en wordt op het juiste moment (tijd) en de juiste plaats getoond. Je profiteert van veel voordelen bij het gebruik van zo’n informatiezuil.

Gericht informatie tonen

Met narrowcasting heb je de mogelijkheid om de inhoud die je toon af te stemmen op plaats, activiteit, publiek en tijd. Zo kun je de juiste doelgroep rechtstreeks aanspreken door zelf inhoud te maken en deze te laten zien aan de doelgroep. Ook is het mogelijk interactieve digitale displays te plaatsen. Zo kunnen bedrijven de interesse achterhalen van potentiële kopers door informatie te laten zien en te vragen om informatie in te vullen op de schermen.

Veel soorten inhoud

De mogelijkheden om verschillende soorten inhoud te tonen zijn eindeloos. Zo kun je een promotionele boodschap verspreiden maar ook inhoud die ondersteuning biedt. Vaak wordt er entertainment gebruikt of nieuwsberichten om zo de klantervaring te verbeteren. Vrijwel alle content soorten zijn mogelijk en de klant kan zelf kiezen hoe een narrowcasting oplossing wordt ingezet.